Sikeres ingatlanos

AZ ÜGYFELED ELÉGEDETTSÉGE A TE SIKERED ZÁLOGA

A már nem kezdő értékesítő kamudumái
Reakció a Kezdő ingatlanértékesítők kamudumái hideghíváskor című írásra

 

Itt találod a blogbejegyzést, amire ez a válasz született.

 

Soha nem értettem, ha valakinek nem megy valami, ügyetlen benne, akkor miért kell megpróbálnia a saját szintjére lehúzni másokat, illetve szakértőként tetszelegve egy szakma presztizsét is csorbítani. A fenti blogbejegyzés célja szerintem csak ez lehetett, hiszen információt nem közöl, de minősíti a kollégái munkáját. Teszi ezt úgy, hogy butaságokat beszél, önellentmondásba keveredik. De lássuk mik is a kifogások.

Egyértelmű, hogy a cikkírónak halvány fogalma sincs ennek a hivatásnak a lényegéről. A hideghívás az első kapcsolat az ügyfelekkel, ami ma már ritkán végződik egy időpont egyeztetésével, inkább a bizalomépítés első fázisa, tehát nem "dumája" van az értékesítőnek. Milyen horog? Ugyan már.

 

mh-insurance-main1-mh0516-fea-ins-01-1518544518.jpg

Megnéztem Attila portfólióját, akinek 10 eladó megbízásból áll a kínálata, ebből ugyanabban a kerületben; a XVII-ben van két ingatlana, a többi más és más kerületben található. Ez azért fontos, mert ebből következik, hogy neki nem lehet meg az az élménye, hogy a közelben adott el hasonló lakást és vannak érdeklődői, akiket kiszolgálna. Látható, hogy fogalma sincs arról, egy vevőt, leendő vevőt, hogyan kell kiszolgálni, viszont a kezdő kollégákat gond nélkül lesajnálja, minősíti. A cikk írójának el kellene talán gondolkodnia azon, hogy jó szakmát választott-e akkor, amikor ezt kamunak tartja. Jönnek az amerikai értékesítés csak nyomokban ismert lózungjai, nyílt napokról, meg ilyesmiről, úgy, hogy biztos vagyok benne soha nem látott a valóságban ilyet. 

Az új adatvédelmi szabályoknak a hideghíváshoz mi közük van?

Azok a mondatok nagyon viccesek, amik azzal kezdődnek, hogy azt szoktam mondani..., javasolni..., azt tanítom... stb. Tehát egy nagy tapasztalattal bíró, a tudását átadni nem sajnáló kolléga benyomását szeretné kelteni.

Komolyan mondom, nem akarom személyesen megbántani a cikk íróját, de szerencsésebb lenne, ha nem minősítene, esetleg lelkes kezdő kollégákat. Őszintén elegem lett ezekből a portfólióval nem rendelkező, időmilliomos, magukat szakértőknek kinevező emberekből, akik a megnyilvánulásaikkal befolyásolják az eladókat. Azt gondolom, hogy az eladók, az ilyen "tanácsadók" nélkül is ki tudják választani azt az egy (vagy több) nem elfásult, LELKES kollégát.

Tehát kedves kezdő kolléga, kolléganő! Alakítsd ki nyugodtan a saját stílusodat, építsd fel a portfóliódat és ne hallgass azokra akik veled akarják elvitetni a saját sikertelenségük balhéját!

A bejegyzés trackback címe:

https://sikeresingatlanos.blog.hu/api/trackback/id/tr7014024628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

5perc 2018.06.06. 15:04:05

"Az új adatvédelmi szabályoknak a hideghíváshoz mi közük van?"

Arra szeretnélek megkérni, hogy a GDPR nyilvánvaló ismeretében írd le, miért NINCS köze az adatvédelmi szabályoknak a hideghívásokhoz.
Lehet, az is elég, ha leírod az adatkezelés jogalapját.

I Love Buda · https://budai-ingatlankozvetito.business.site/ 2018.06.06. 20:48:39

@5perc:

Szerintem, amennyiben valóban kíváncsi vagy rá, akkor a legjobb barátod a Google. Amennyiben engem szeretnél vizsgáztatni, mivel én kérdésként fogalmaztam meg, ha nem értesz vele egyet, akkor cáfold.

5perc 2018.06.07. 13:07:28

Nem értem, ha kérdésként fogalmaztad meg - ahogy én is -, Neked miért nem volt Google a legjobb barátod? Azt sem értem, miért éreztél a kérdésemben támadást, ha a sajátodban nem éreztél.
Azt reméltem, hogy van egy már átgondolt saját álláspontod, ami alapján elvileg 13 napja dolgozol, hogy az ingatlanos hideghívásra az európai rendelet élesítése óta már megáll a "közvetlen üzletszerzés" jogalap és nem szükséges a nyilvános adatbázisból gyűjtött személyesadat kezeléshez az önkéntes hozzájárulás és ezt megosztod velünk.

I Love Buda · https://budai-ingatlankozvetito.business.site/ 2018.06.08. 21:22:14

Szia, nem éreztem támadásnak, de ez válasz volt egy blogbejegyzésre, tehát költői kérdés volt, hiszen azóta is több hideghívást indítottam. Bocs, ha így érezted. Minden ilyen, minket érinthető változásnál kikérjük a jogászunk véleményét és az ő állásfoglalása alapján dolgozunk. Ezért nem kellett utánanéznem az indoklásnak, feltételeztem, hogy mindenki így teszi, ezért tűnt nekem kicsit okoskodásnak, hogy a cikkben megemlítette a blogger. Nem titok, hogy ebben nem vagyok 100%-ig magabiztos, ezért gondoltam, hogy nem indokolok, hiszen tényleg csak arra támaszkodom,amit a jogászunktól kaptam, arra viszont nem hatalmazott fel, hogy akárhol is közkinccsé tegyem. Olyan kérdésekben, amik ingatlanközvetítéssel általánosságban kapcsolatosak, szívesen ötletelek veled. A budai oldalon mondhatom, hogy képben is vagyok a II. és a XII. kerületben az ingatlankínálattal.

Sikeres ingatlanos

Ma az ingatlanközvetítésben (tisztelet a kivételnek) az ügyfél elégedettsége bír a legkisebb jelentőséggel. Természetesen az ő elégedettsége a te sikered alapja, építőköve. A blog azért született, hogy megtanuld azt, hogy miképpen lehet az ő elégedettségüket, ajánlásukat elnyerned.

Friss topikok

süti beállítások módosítása